A fost Craiova Blog Meet #40

A fost Craiova Blog Meet #40
Ieri am fost 13 la Club Q, ne vedeti zambitori in poza de grup.

Dupa un mini-blog meet la inceput de luna si un blog meet cu bucurIE, ieri a fost Craiova Blog Meet oficial, cu numarul 40.

Am prestat noi ce-am prestat la bere si pizza, 
Hai noroc la Craiova Blog Meet
dar am facut si miscare la bowling, ca nu mai jucasem de nici nu mai stiu cand.

Se vede ca mi-a fost dor de bowling, pentru ca am fost in mare forma :) Dar sa va explic.
echipe la bowling
Am fost 8 la bowling si ne-am impartit in 2 grupe, una mixta, 2 baieti si 2 fete, iar cealalta formata exclusiv din "fetite": Creata, Pitzzoasa, Barboasa si Dubla.

Aici aveti punctajul de la echipa mixta,
punctaj intermediar echipa mixta
iar aici realizarile fetitelor. (n-am stiut unde sa pun mai repede ghilimelele, la fetite sau la realizari :))
punctaj intermendiar echipa fetitelor

De obicei faceam calificari si mai trageam un turneu final pe una dintre piste, dar de data asta am pastrat echipele si-am mai jucat un tur. Mircea a plecat si l-am inlocuit cu Mihnea (deci am fost 14 pana la urma).

Dupa turul 2 am tras linie si "fetitele" au punctat mai mult,
punctaj final echipa fetitelor
chiar daca individual am avut punctaj de zile mari.
punctaj final echipa mixta
Oricum, toata lumea a fost multumita si chiar daca eu am plecat, au mai ramas sa mai joace un tur :)

Sper ca s-au antrenat pentru urmatorul Craiova Blog Meet, care va fi Duminica, 05 Iulie, tot de la ora 19:00 si tot la Club Q.

Spor(t)!

Etichete: , , , ,