Maria Tanase Simfonic, cu Alexander Balanescu si Loredana


Maria Tanase Simfonic, cu Alexander Balanescu si Loredana
Sursa foto
Toamna culturala craioveana se anunta bogata, cu inca un concert de anvergura in Sala Polivalenta. Seria "simfonicelor" continua cu Maria Tanase Simfonic, iar printre invitati se numara Loredana si Alexander Balanescu.

De Dragobete Loredana a fost in Craiova si ne-a dezvaluit cateva amanunte despre ceea ce ni se pregateste.



Pe Alexander Balanescu l-am descoperit prin 2006-2007 la Club A in Vama Veche, intr-un concert live alaturi de Ada Milea. 
Alexander Balanescu si Ada Milea
L-am reintalnit la Craiova pe scena Filarmonicii Oltenia si am retinut atunci un mic fragment cu influente Maria T, Alexander Balanescu fiind primul nume care mi-a venit in minte cand am auzit ca va avea loc concertul Maria Tanase Simfonic la Craiova.



Daca ati mai fost la precedentele rock-simfonice Mozart Rocks sau Vivaldi Colours, stiti la ce sa va asteptati, daca n-ati fost, ar fi cazul sa nu mai ratati Maria Tanase Simfonic :)

Spor!

Etichete: , ,