A fost Craiova Blog Meet #41 de Iulie

A fost Craiova Blog Meet #41 de Iulie
Dupa ce Sambata cativa bloggeri craioveni au alergat pentru Spitalul Copiilor, Duminica am dat fuga din nou la Craiova Blog Meet, ca de obicei la Club Q.

Fiind vacanta n-am mai fost atat de multi ca alta data, dar tot ne-am strans 13-14. Pe langa cei din fotografia de grup a mai fost si Mircea, pe care l-am surprins la masa inainte sa plece.
Blog Meet cu pizza si bere
De data asta am avut si noutati, Dan Patru fiind bloggerul care a debutat la Craiova Blog Meet. L-am tinut bine in poza de la inceput, ca sa simta unitatea grupului :)

Dupa pizza si bere am coborat la bowling,
Bowling la blog meet
unde dupa o lupta stransa am terminat la egalitate cu conu' Cretu. 
Bowling pista 3
Nu stiu ce-a mancat asta, dar a dat vreo 3-4 strike-uri la rand de-i uimise si pe colegii de pista.
Bowling pista 4
Dupa 2 ture de bowling am mai bagat si-o portie de ping-pong, dar poze am uitat sa mai fac.

Acestea fiind zise, urmatorul Craiova Blog Meet va fi tocmai in 30 August, dar pana atunci se mai prevede un blog meet in deplasare, la Brasov.

Spor!

Etichete: , , ,