Noutati la Traditiile Verii in Craiova

Noutati la Traditiile Verii in Craiova
Asa cum va spuneam, abia asteptam editia a IV-a a Festivalului de Datini si Obiceiuri "Traditiile Verii". Chiar daca s-a nimerit sa fie intr-o zi caniculara, ne-am bucurat de traditii si muzica populara.

N-am reusit sa ajung chiar de la ora 18:00, dar de cand am venit am apucat sa vad Dragaica,
Dragaica
cantece din Teleorman
cantece din Teleorman
si surpriza serii, Trei Parale.
Trei parale
Auzisem de ei intr-un interviu la RFI, dar acum am avut ocazia sa-i ascult live si sa le cumpar 2 albume la final.



Au canta si ne-au incantat la cimpoi (nu mai auzisem cimpoi live din clasa a II-a... ehehehehe),



drâmba



tilinca si alte instrumente uitate.

Din pacate locul ales pentru Traditiile Verii n-a fost chiar cel mai fericit pentru o zi caniculara. sper ca editiile viitoare sa se desfasoare in Parcul Romanescu, la Teatrul de Vara.
caldura mare
Spor traditional!

Etichete: , ,