Pizza pe gustul meu, Formaggi-Cipolla

Pizza pe gustul meu, Formaggi-Cipolla
Cei care ma cunosc stiu ca pizza mea preferata este cea cu branza, ca nu degeaba sunt cel mai mare fan branza. Sunt bune si altele, dar din punct de vedere al combinatiilor alimentare prefer o pizza quatro formaggi sau vegetariana. Quatro Formaggi merge insa mai bine cu bere si de-asta a ramas pizza mea preferata.

Ca sa fie exact o pizza pe gustul meu, i-as mai adauga ceapa (combinatia imi aduce aminte de gustul copilariei, cand mancam "coconete" facut in test, cu branza si ceapa verde din gradina).

La Quatro Formaggi cu rondele de ceapa as mai pune si-un pic de busuioc verde si asta ar fi pizza care-mi place. I-as spune simplu Quatro Formaggi Cipolla si chiar as pune rondele de ceapa de 4 feluri: ceapa rosie, ceapa alba, ceapa galbena, ceapa verde sau de alte feluri.

Daca si tu poftesti la o pizza pe gustul tau, o poti castiga de la Pizza Forum, participand la campania Asta-i pizza care-mi place de la Blogal Initiative Craiova.

Spor castigator!

Etichete: , , ,