Schloss Nessie - whisky malt red beer

Schloss Nessie - whisky malt reed beer
Daca tot e targ de bere, am continuat degustarile cu ceva mai special, Nessie - "whisky printre beri". Nessie - whisky malt red beer este o bere rosie preparata cu malt de whisky scotian Highland si maturizata cu 2 luni inainte de imbuteliere.

Daca va ganditi la o bere puternic alcoolizata va inselati, are doar 5% alcool. Compenseaza insa printr-un gust deosebit si printr-o aroma placuta, dar pe care n-am stiut cu ce s-o asociez. In speranta ca-mi voi da seama, voi mai lua cateva sticle :)

Desi pe eticheta mai scrie si McQueen Nessie iar maltul de whisky este scotian, berea este produsa in Austria. Mi-a placut si berea, mi-a placut si faptul ca au site-ul pe eticheta si am gasit si-acolo Schloss Eggenberg Nessie.
Targ de bera Auchan 2015
Mai am o bere de degustat din prima sarja si-apoi trec la o noua degustare :)

Spor!

Etichete: ,