Jurnal de Thassos - 06 August 2015

Jurnal de Thassos - 06 August 2015
A sasea zi de Augusthassos a inceput ca de obicei la Psili Ammos, cu alergare, plaja si volei pe plaja.

Dupa balaceala si miscare ne-am rasfatat cu fructe de mare la Taverna Psili Ammos.

Scoici in sos tomat am mai mancat,
Scoici in sos tomat la Taverna Psili Ammos
dar creveti in sos tomat si impodobiti cu "albastrele" nu mai vazusem.
Creveti in sos tomat la Taverna Psili Ammos

Florile de la masa mi-au dat cateva idei, mai ales ca dupa amiaza au aparut norii. Am avut timp si temperatura pentru o sedinta de foto in livada de maslini care gazdueste studiorile.
Nori in Thassos
Am inceput cu maslinele, asa arata ele in August, cu pistrui albi.

Am prins si o floricica de la
Masline pistruiate
vanda, prin Iunie - Iulie era toata tufa inflorita, acum majoritatea florilor erau trecute.
Floare de lavanda
In schimb rodia se pregatea pentru coacere.
Rodie in curs de coacere
In Thassos, in zilele cand apar norii avem cateva optiuni care nu implica plaja. Cel mai simplu este sa mergem in Theologos, un sat aproape muzeu in aer liber, unde se mananca bine si ieftin, mai ales preparate din miel si ied. Cum era pranz si abia mancasem, ne-am indreptat spre solutia a doua. O vizita la Giola, o piscina naturala formata in urma excavarii de piatra in malul stancos.

Golul lasat de excavare a fost umplut in mod natural cu apa de mare, asa ca s-a nascut o piscina naturala, alimentata de valurile marii.
Giola - piscina naturala
Giola este destul de adanca astfel incat doritorii sa plonjeze in apa din cele mai inalte locuri, dar este si un loc frumos de privit.
Sarituri la Giola
Din cauza norilor n-am avut noroc si de un apus stralucitor, dar chiar si asa peisajul este unic.
Apus fara soaere la Giola
Pana la zilele urmatoare, mai insorite, va las cu imagini din 6 August.

Spor calator!

Etichete: , , , ,