Turneu caritabil: volei pe nisip in Banie

Turneu caritabil: volei pe nisip in Banie
Anul trecut prin vremea asta am participat in premiera la un turneu caritabil de volei pe nisip, alaturi de echipa bloggerilor.

Este un turneu pentru amatori la care am donat, ne-am miscat dar mai ales ne-am distrat. Inainte de toate insa, ne-am si antrenat. La volei, ca la distractie ne antrenam cel putin o data pe luna, la Craiova Blog Meet.
Antrenament blogosferic
Asa am facut si acum. Turneul de volei pe nisip de la Craiova se va desfasura in Sambata si Duminica, 29 si 30 August. Pentru inscrierea unei echipe se doneaza minim 100 lei, inscrierile facandu-se la Sala Polivalenta pana pe 27 August.

Sper sa fie cat mai multi doritori, sa ne distram si mai mult ca anul trecut si sa se stranga si mai multi bani. Fondurile care se vor aduna vor fi folosite pentru achizitionarea unei centrale termice si a unor calorifere pentru liceul cu predare in limba romana "Mihai Eminescu" din localitatea Comrat, Republica Moldova.

Daca v-am facut pofta de miscare, va las cu imagini de la antrenament si cu invitatia de a-i informa pe toti cei interesati de sport sau de fapte bune, prin intermediul evenimentului Facebook.

Despre turneul caritabil de volei pe nisip au mai scris Madalina si Mihai.

Spor participator!

Etichete: , , , ,