Maria T Simfonic cu Balanescu Quartet

Maria T Simfonic cu Balanescu Quartet
Alexander Balanescu este mai putin cunoscut la noi in tara, dar este un nume de referinta in spatiul muzical mondial.

Am avut privilegiul sa-l ascult in cateva randuri pe Alexander Balanescu, dar cand am auzit ca va concerta la Craiova in cadrul evenimentului Maria Tanase Simfonic alaturi de Balanescu Quartet, m-am gandit ca voi trece la un alt nivel.

Balanescu Quartet
Sursa foto
Despre inceputurile colaborarii cu Filarmonica Oltenia Craiova am aflat din interviul de la Vocile Olteniei. Dintr-un alt interviu la RFI am aflat detalii despre conceptul albumului Maria T.



Abia astept sa-l ascult pe 25 Septembrie pe Alexander Balanescu alaturi de quartetul care-i poarta numele, pana atunci ma multumesc cu cateva momente muzicale Maria T.



Mi-am luat deja biletele de la sediul Filarmonicii Oltenia, mai erau inca locuri la preturi de 100, 60, 45 si 20 lei. Sunt sigur ca Polivalenta va fi plina pe 25 Septembrie, asa ca va doresc sa mai gasiti locuri :)

Spor cultural!

Etichete: , ,