SuperBlog 2015, cu sfaturi si amintiri


SuperBlog 2015, cu sfaturi si amintiri
Am vorbit la Radio Lynx despre participarile mele la SuperBlog si despre actuala editie, la care particip doar de pe margine, in calitate de partener.

Pe 1 Octombrie incepe Super Blog 2015 iar organizatorii mi-au cerut sa dezvalui la Radio Lynx cateva mici secrete, asa ca voi detalia un pic sfaturile din emisiune.

Am zis ca superbloggerii ar trebui in primul rand sa indrazneasca si sa experimenteze.

Uite, eu am indraznit sa compun o scrisoare de dragoste pentru juriu si sa formulez o proba cu Farmec si cu titlul Mai da-te-n sensibilitatea mea!

Sa mai spun ca am luat note mari la ambele probe?

Le-am mai recomandat superbloggerilor sa se distreze pe parcursul competitiei, chiar si atunci cand scriu articolele. Pai ce, eu ar fi trebuit sa fiu trist cand am primit proba cu genti din viitor?

Dimpotriva, m-am distrat si mi-am imaginat o geanta si din piele si din viitor, iar articolul mi-a adus un premiu.

Cel mai important sfat, dupa care eu personal m-am ghidat pe parcursul tuturor editiilor la care am participat, a fost sa ascult la Radio Lynx emisiunile cu sponsorii competitiei si cu cerintele lor.

Am sa si explic. Atunci cand se formuleaza o proba, sponsorul nu poate sa detalieze la infinit cerintele, deoarece ar iesi un "brief kilometric" pe care nu l-ar mai citi si intelege nimeni. Insa in emisiunea de la radio, mai ales ca este si Claudia care stie sa puna intrebari si sa ceara lamuriri, sponsorul poate sa detalieze astfel incat sa intuim ce-i place, la ce se asteapta si cum sa abordam proba.

Vin si cu un exemplu personal, care la mine s-a dovedit castigator (al greutatii mele in branza). Nu prea stiam de unde sa apuc proba cu "fan branza" pana cand am auzit-o pe Simona Borascu spunand in emisiune ca are nevoie de dovezi ca suntem cei mai mari fani.

Atunci m-am luminat si mi-am dat seama ca aveam deja pe blog o multime de "dovezi branzoase" si ca doar trebuie sa le pun intr-o forma cat mai atragatoare. Am preferat un ambalaj juridic-hazos pe care-l recomand spre lectura doar daca ati mancat inainte :)

Asadar, onorata instanta... un ultim sfat ar fi ca SuperBloggerii sa nu se incranceneze, sa nu tina cu dintii de locul din clasament sau sa se prabuseasca dupa o nota mai mica. Clasamentul e facut sa se tot miste, iar sponsorii fiind diferiti, au preferinte subiective si asteptari diferite.

Referitor la note, am incheiat editia de primavara pe primul loc, cu o medie de 95 de puncte, dar am avut si o nota de 80. Nu mai zic ca in 2013 am inceput prima editie de Spring SuperBlog cu nota 100, atunci cand s-au dat note "personalizate" la Farmec (n-au fost 2 note identice). La urmatoarea proba am luat 50 la Borealy si nici macar n-am facut contestatie. Bucurati-va de competitie, notele sunt bonus :)

Super spor!

Etichete: , ,