Dinti stralucitori #farasacrificii dulci

Dinti stralucitori #farasacrificii dulci

Dulciuri negre #farasacrificii


Nu ma omor dupa toate dulciurile, prefer oricand un fruct, insa o "patratica" de ciocolata neagra mananc in fiecare dimineata in intervalul dulce 09:00 - 11:00. Asa am invatat eu la cursul de nutritie, ca e bine sa dai organismului fructe si ciocolata in acea perioada a diminetii.

Ciocolata preferata trebuie sa fie cat mai neagra, adica sa aiba un continut cat mai mare de cacao. Este ceea ce numesc eu ciocolata adevarata. Preferinta pentru negru o pastrez si la fructe, savurand sursele naturale de resveratrol: cirese, mure, coacaze, afine, struguri negri, prune etc.
struguri negri si dinti albi
In rest, cand este vorba de alte dulciuri ocazionale, prajituri sau inghetata, ma uit imediat dupa variantele cat mai inchise la culoare, adica sa fie pline de ciocolata. Asa functionez eu, neavand nevoie de cafea, pe care o beau foarte rar (una pe luna), doar asociata cu evenimente deosebite.

Preferinta mea alimentara pentru "negru" vine in contradictie cu albul dintilor, care este influentat de alimente precum cafea, vin rosu, ciocolata si altele. Si atunci ce sa fac? Sa renunt la alimentele care-mi plac si care in plus sunt si foarte bune pentru sanatate?

Renunt la destule alte placeri alimentare, am 2 zile pe saptamana fara carne, la ciocolata si fructe "negre" am decis sa fie #farasacrificii.
desert fara sacrificii
Albul smaltului incerc sa-l mentin prin periajul corect al dintilor, detartraj in fiecare an si... cam atat. Cam atat stiam inainte de vizita la medicul stomatolog, de la care am aflat ca exista metode profesionale de curatare a dintilor, rapide, nedureroase si eficiente.

Albire dentara cu laser


O astfel de metoda este albirea (cu pana la 6-8 nuante de alb) cu ajutorul laserului. Am gasit aceste detalii la Professional Laser Dent Craiova, dar nu sunt singurele informatii utile pe care nu le stiam. Tu ai auzit de tehnologia si tratamentul de ultima ora oferite de laserul EPIC 10? Banuiesc ca esti in aceeasi situatie ca mine, asa ca amintesc cateva beneficii aici:
N-am inteles eu chiar toate implicatiile beneficiilor de mai sus, insa am inteles ca e de bine. Si-am mai inteles si cum functioneaza albirea.

Laserul Epic 10 activeaza un gel pe baza de peroxid de hidrogen care se aplica pe dinti, energia laserului fiind ajustata astfel incat procedura sa fie placuta chiar si pentru persoanele cu dinti sensibili. Tratamentul de albire EPIC are efect pe toate nuantele dintilor, de la alb-gri la alb-galbui, dureaza 20 de minute iar rezultatul este vizibil imediat dupa tratament.

Ce ziceti, meritam 20 de minute pentru a ne pastra #farasacrificii micile (sau marile) placeri alimentare gen ciocolata, ceai, cafea sau vin rosu. Daca aveti si alte vicii ca tutunul sau bauturile carbogazoase, inainte de a va lasa de ele puteti sa eliminati urmele pe care le lasa pe dinti, tot cu ajutorul tehnologiei laser EPIC 10.

Daca va pasioneaza detaliile tehnice, las cateva aici,
albire dentara cu laser Epic 10
dar pe mine ma pasioneaza mai mult sa merg la o consultatie gratis, in urma careia sa stiu daca dintii mei permit o albire dentara cu laser.

Nu ma apuc sa ma laud acum, dar revin atunci cand o sa pot sa spun cu jumatate de gura
- Il stiti pe ala mic si negru (de pe dintele meu), din cauza caruia respiram greu (cu gura inchisa, sa nu se vada zambetul gri)?
Si apoi sa continui in gura mare, cu toti dintii la vedere:
- Laser frate! A disparut in 20 de minute :)

Am si pentru voi ceva, asa ca stati in continuare cu zambetul la vedere.

Voucher reducere 50 Euro si concurs


Intre 6-23 Octombrie spuneti intr-un comentariu la articolul despre albirea dentara cu laser ce sacrificii faceti (sau nu) pentru a avea un zambet perfect si beneficiati de o reducere de 50 euro fata de pretul normal al serviciului.

Regulamentul concursului este aici, iar daca activati voucher-ul de 50 euro până pe 23 Octombrie, puteti să câstigati un alt tratament laser: fotobiostimulare sau terapie parodontală.

Spor #farasacrificii!

Blogul Natural ca Aloe Vera sustine campania #FaraSacrificii derulată de Professional Laser Dent by Dr. Melania Cojocaru.

Etichete: , , , ,