A fost Craiova Blog Meet #45 de Nov

A fost Craiova Blog Meet #45
Asa cum va anuntam, in weekend ne-am reunit in cadrul Craiova Blog Meet #45.

Am prestat ca de obicei cu socializare, pizza, bere, vin si ce-a mai dorit fiecare :)
socializare la Craiova Blog Meet
Dupa cum se vede in fotografia de grup, au revenit dupa cateva luni de absenta Sandra, Gabi si David.

Dupa ce ne-am giftuit cu bunatatile de la Club Q, ne-am revenit cu o portie de miscare la bowling.
hai la bowling
Nu toti, pentru ca unii erau nevorbiti de prea multa vreme, asa ca la bowling am prestat initial doar 5 persoane, pe 2 x 2 piste, in total 4 jocuri.

Pe prima pista am fost castigator,
prima pista la bowling
pe pista a doua ne-a dat clasa Cristi,
pista a doua la bowling
iar in partida a doua am reusit sa castig pe ambele piste la mica diferenta in fata lui Cristi, chiar daca am ramas doar 4 la bowling. I-am bagat insa in seama (cu geanta cu tot) si pe colegii care n-au jucat :)
poza de grup la bowling
Urmatoarea reunire blogosferica va fi pe 6 sau pe 13 Decembrie, vom stabili impreuna, dar pana atunci va las cu imagini de la Craiova Blog Meet #45.

Spor!

Etichete: , , , , ,