La degustare de caiete si calendare

La degustare de caiete si calendare fabricate la Craiova
Daca pana acum v-am obisnuit cu degustari de branzeturi cum se... cuVin, am zis sa vin cu ceva schimbat in "meniu" si sa "degustam" produse fabricate la Craiova.

Am fost in vizita de lucru la Arhi Design ca sa ne convingem ca nu toate lucrurile se fac in China, ci se mai fabrica si pe la noi. Cum primul meu job a fost intr-o editura si tipografie, mi-am adus aminte de ghilotina si am imortalizat momentul.
ghilotina de caiete
Fluxul tehnologic este un pic diferit, dar tot hartia este materia prima.
fluxul tehnologic
Am vazut si masinariile de cusut
masinariile de cusut
si "mosorelele" alb-albastre.
mosorelul alb-albastru
Tehnica a avansat fata de momentul in care lucram eu in editura, astfel incat am vazut multe operatii automatizate si multe linii de lucru diferite.
Calendar 2016
E bine de stiut ca si la noi se poate sa faci lucruri de calitate, asa ca daca vedeti sigla Arhi Design pe produsele de papetarie, puteti sa va mandriti ca sunt fabricate la Craiova.

Spor!

Etichete: , , , ,