S-a pus cruce fumatului, sa fie primit!

S-a pus cruce fumatului, sa fie primit!
Despre fumat si tigari am tot scris, ma bucur ca in sfarsit s-a pus cruce fumatului in locurile inchise. Mi se pare un semn de civilizatie sa nu fumezi intr-o incinta in care unii mananca, altii sunt cu copiii sau dintr-un motiv sau altul nu suporta fumul de tigara.

Nu vreau sa insist foarte mult pe acest subiect, tocmai imi revin dupa o seara superba petrecuta in Beraria H la Bucuresti.
Mai vreau la Beraria H intr-o seara, dar fara fum de tigara
Imi revin... de la raguseala, nu pentru ca as fi tipat ca nebunul pe-acolo, ci pentru ca printre miile de oameni din berarie erau foarte multi care fumau. As mai vrea la Beraria H intr-o seara, dar fara fum de tigara.

Stiu destui fumatori care zic ca se lasa de fumat, dar n-au vointa, asa ca sunt destul de realist sa inteleg ca fara o lege care sa interzica fumatul nu ar exista vointa sa nu fumeze in interior. Daca de sanatatea lor nu le pasa, de sanatatea altora nici atat.

Abia astept sa vad legea aplicata si noi obiceiuri sanatoase, pana atunci sa spun ca deja imi rezervasem Revelionul intr-o sala in care nu se fumeaza. Da, exista asa ceva in Craiova, la fel cum exista pub-uri unde s-a interzis fumatul in interior inainte de aparitia legii.

Spor nefumator!

Etichete: , , ,