A fost Craiova Blog Meet #47

A fost Craiova Blog Meet #47
Asa cum va spuneam, ne-am intalnit in cadrul Craiova Blog Meet, fiind prima reunire la inceput de an.

Nu stiu cum s-au aranjat planetele la Club Q, dar am fost mai multi decat de obicei. Poate faptul ca Decembrie cu Secret Santa a fost anul trecut, poate vremea frumoasa, poate toate la un loc, important este ca ne-am simtit bine si vom fi si mai multi la Blog Meet-ul care vine. Dar sa nu anticipam :)

Ne-am bucurat sa-i avem iar printre noi pe prietenii de la Zig Zag prin Romania, veniti in Zig Zag din zona Moldovei. Iar daca de obicei vorbeam despre fratii de peste Prut, de data asta la Blog Meet au venit surorile: Diana si Ana.
surorile de peste Prut, Diana si Ana
Printre "raritati" sa mai amintim cateva nume Teo, Magda si Alina.
raritati de la Craiova Blog Meet
A fost un Craiova Blog Meet #cudetoate, cu ras pe saturate,
ras pe saturate
cu discutii antrenante
discutii antrenante
si cu multe schimburi de locuri.
schimburi de locuri
Cred ca a fost si cu ceva porunci, pentru ca am surprins imaginea asta pe sub masa :)
o fi fost porunca
A propos de perspectiva, daca in imaginea de inceput ne-ati vazut in poza de grup (nu erau chiar toti), iata si o alta perspectiva a acelei poze :)
poza de grup in alta perspectiva
Am avut si un fotograf profesionist printre noi, abia astept sa vad pozele, dar pana atunci va spun ca dupa pizza, bere si socializare am coborat la bowling pentru a face un pic de miscare.
fotograf profesionist
Laura s-a miscat cel mai bine, in stil artistic de balet radiofonic,
bowling in stil de balet radiofonic
iar noi ceilalti ne-am straduit sa doboram cat mai multe popice.

Asa a fost scorul pe prima pista,
scor bowling 1
asa a fost pe cea de-a doua,
scor bowling 2
am mai facut si-un tur final intre cei mai buni jucatori (care au vrut sa continue, pentru ca Mircea si inca vreo 2 s-au dus si pe la ping-pong).
scor final bowling
Si la bowling a fost la fel de multa distractie dar sa vedeti cum va fi in Februarie, cand este Craiova Blog Meet aniversar, adica 4 ani de intalniri blogosferice lunare. Si daca acum am facut zig zag-uri cu bloggeri si prieteni din Moldova, Basarabia si Polonia, data viitoare cine stie ce va mai fi ;) Pana atunci va las cu mai multe imagini de la Club Q.

Spor!

Etichete: , , , , , , ,