Demnitate, demnitati si demnitari


Si tot prada ne-nencetat... milioane...
© Citykot | Dreamstime.com - Corruption In Politics Photo
Chiar in zilele in care lumea era in strada dupa tragedia de la Colectiv, a iesit la iveala initiativa legislativa a lui Dragnea, referioare la "defaimarea sociala". Avand lista nominala a senatorilor care au votat ineptia am zis ca e bine sa sa ajutam la reformarea clasei politice.

Mi se pare mie sau se face iar vremea frumoasa si le era dor "stimabililor" politicieni de scandari din public? N-au deja destule privilegii pentru care nu-si justfica activitatea si banii primiti? Vor acum sa fie respectati cu forta? Mai degraba cred ca n-au tinere de minte si trebuie sa le reamintim la cateva luni cine sunt.

A propos, daca as discuta despre procentul de penali din Parlament, asta e defaimare sau statistica? Eu de ce nu m-as considera defaimat in calitate de roman, atat timp cat parlamentari condamnati de justitie initiaza astfel de legi?

Firea-ar sa-mi fie observatia a dreaq, dar nu pot sa n-o remarc pe madam Firea, daca ma uit spre cei care au sustinut legea in Senat. Nu e aceeasi persoana care a fost deja sanctionata de Consiliul Naţional pentru Combaterea Dicriminării tocmai pentru incalcarea dreptului la demnitate al persoanelor?

Nu ma uit eu la Antena 3, dar ma uit la votul din Senat. Cat sa schimb canalele si parca i-am vazut pe cativa dintre votantii legii semnand prezenta la aruncatul cu laturi. Deci despre ce vorbim noi aici, despre demintate sau despre demnitati? Mai mult despre demnitatile demnitarilor fara demnitate...

Spor desteptator!

Etichete: , , , ,