Provocare provocatoare de sarbatoare


Provocare provocatoare de sarbatoare
© Roob999 | Dreamstime.com - Calendar Photo
Cand v-am provocat sa gasim zile de sarbatoare pentru vin n-am spus chiar toate motivele, dar detaliez acum. Altii au zile de sarbatoare regionale, nationale si internationale, iar noi n-avem nici macar o Zi Nationala a Vinului, cum au fratii nostri de peste Prut.

Ca sa nu credeti ca vorbesc in dodii dupa un pahar de vin, am gasit sarbatori cum se cuVin la francezi, am dibuit zile (inter)nationale in SUA si alte zile de sarbatoare.

Daca va uitati la cele 3 surse, zile care sunt considerate sarbatori internationale difera pentru anumite vinuri, dar exista si zile comune de sarbatoare in cele 3 calendare, cum ar fi 7 Noiembrie - Merlot International Day.

Asa stand lucrurile, am zis ca nu strica sa avem si noi propriul calendar. Oare o fi greu sa gasim o zi de sarbatoare? Sau e mai greu sa sarbatorim? Adevarul este ca trebuie sa incepem de undeva, un exemplu recent fiind San Publicito sau sarbatoarea Sfantului Publicitatii in Spania.

A propos de zile, azi e Ziua Sfantului Deadline, adica ultima zi in care mai puteti propune sarbatori pentru cele 8 vinuri care va asteapta ca premii.

Spor!

Etichete: , , , ,