Sediul Kooperativa 2.0 din Bucuresti

Sediul Kooperativa 2.0 din Bucuresti
Kooperativa 2.0 si-a deschis portile noului sediu mai demult, dar eu abia acum am ajuns :)

Am mai fost eu in Bucuresti in weekend, dar nu prea ne-am nimerit in program, asa ca daca Vinerea trecuta tot am fost la Gala Premiilor Tastevin, am zis sa dau o fuga si-n Sfintii Voievozi ca sa-i salut pe colegi. Acum sa fac si legatura colegiala cu Kooperativa 2.0.

Eu ma ocup cu drag de Craiova Blogal Initiative, care este o rotita mai mica din Blogal Initiative, care la randul sau face parte din Kooperativa 2.0.

Ei bine, legatura fiind dezvaluita sa va spun si ce-am gasit la sediu :)
sediul Kooperativa 2.0
Mi-a placut sala de sedinte, unde Cristi Florea m-a servit cu o bere tocmai buna dupa un drum de 3 ore cu trenul.
sala de sedinte
Exista si o sala de relaxare unde poti juca un fotbal (la cutie) :)
sala de relaxare
sau darts (ochesti targetul de pe tinta).
la tinta cu Darts
In rest mi-a placut atmosfera relaxata si zona linistita.

Spor 2.0!

Etichete: , , , ,