Barbieritul pas cu pas si pauza de ras


Mai da-te-n sensibilitatea mea!
© Photomak | Dreamstime.com - Shaving Young Man Photo
In seara asta merg la un concert deosebit asa ca ma voi prezenta ras-frezat si proaspat barbierit.

V-am mai zis eu ca Aloe Vera nu este exclusiv pentru feminine si v-am dat exemplu cum imi luminez fata cu Aloe Vera. Azi insa ma opresc asupra celor 12 pasi ai barbieritului.

Lumineaza-ti fata cu Aloe Vera!
© B-d-s | Dreamstime.com - Young Beautiful Woman\'s Face And Aloe Vera
N-am insistat degeaba cu Aloe Vera. Pentru barbieritul meu, Aloe Vera este de 9-10 puncte, adica se regaseste in sfaturile de mai sus si la punctul 9 si la 10.

After-shave-ul cu Aloe Vera nu contine alcool, dar contine Aloe Vera. Are si factor de protectie solara, ca sa ne pastram fata tanara.
After-shave-ul cu Aloe Vera
In sfaturile utile din cei 12 pasi pentru un barbierit perfect si simplu ma recunosc si in partea cu pauza de barbierit. Daca ma barbieresc zilnic ma irit, daca ma barbieresc la 2 zile sau la mai multe, barbieritul este mai eficient si mai placut.

Ati vazut ce aspra este barba crescuta intr-o zi si cat de moale este daca lasi mai multe zile sa treaca pana o dai jos? Bineinteles ca depinde si de programul zilelor si de evenimentelele la care participi, dar ca idee generala o pauza de barbierit mi se pare geniala pentru un ten odihnit :)

Spor luminos!

Etichete: , ,