Bulgaria stralucitoare la Europa Season

Bulgaria stralucitoare la Europa Season
Mi-a placut foarte mult prezenta Bulgariei la Europa Season, a fost cu mult peste asteptarile mele. Marti am apreciat faptul ca o studenta din Bulgaria a venit sa ne incante la Europa Season chiar de ziua ei. Felicitari Veronika Tabakova!

Vineri am fost in premiera la un concert de saxofon, concert deschis de mesajul Ambasadei Bulgariei in Romania.
mesajul Ambasadei Bulgariei
Nu toate tarile si-au trimis ambasadorii sau mesajele ambasadelor la Europa Season. Pe langa respectul deosebit aratat acestui eveniment, bulgarii au fost si originali, prin concertul de saxofon care a fost aplaudat minute in sir.

A fost vorba despre 2 prime auditii,
compozitorul Plamen Djouroff fiind chiar dirijorul din seara concertului.
Saxofonistul Boris Petrov
Saxofonistul Boris Petrov a fost printre putinii solisti prezenti la Europa Season care, dupa aplauzele indelungate ale publicului, a revenit cu un bis. Din pacate am sters din greseala inregistrarile cu Boris Petrov la saxofon :(

M-am bucurat ca blogosfera craioveana a fost mai numeroasa ca in alte dati si am apreciat prezenta moldoltenilor de la Zig Zag, care au revenit in Craiova din judetul Olt, special pentru concertul de la Filarmonica Oltenia.
poza de grup blogosferic
Felicitari Bulgariei, La Multi Ani (pe 3 Martie a fost Ziua Nationala a Bulgariei) si spor in continuare Europa Season! Urmeaza saptamana Sloveniei la Europa Season, dar pana atunci va las cu imagini de la concertul Bulgariei.

Spor incantator!

Etichete: , , , , , ,