Miercurea fara carne 30 Martie

Miercurea fara carne 30 Martie
Intr-o zi asa de rotunda, m-am rotunjit si eu la Miercurea fara carne cu tot felul de bunatati de sezon.

Pentru de dimineata am avut unt pe paine cu seminte, branza Grana Padano si ridichi rosii. Plus o prajitura cu mar facuta in casa.

La pranz am inovat un pic la Clompi, in sensul ca pana sa se topeasca branza de deasupra, am mai pus niste masline de Thassos.
Clompi cu masline
Si uite asa arata un Clompi aburind. Stati linistiti, n-ar aratat asa pentru mult timp :)
Seara ma pregatesc pentru zacusca si ceva muraturi, asta daca nu cumva imi vine intre timp o idee mai buna. Si mi-a venit pofta de cartofi wedges :)
Pofta buna fara carne!

Update:
Daca nu v-am facut eu suficienta pofta, poftiti va rog la o placinta sarbeasca la Camelia pe blog.

Etichete: ,