A fost Gala Spring SuperBlog 2016

A fost Gala Spring SuperBlog 2016
Nici n-am avut timp sa ma dezmeticesc dupa concertul Larei Fabian ca a si venit Gala Spring SuperBlog, desfasurata in 3 etape :)

Prima etapa s-a consumat la Hotel Golden Tulip Times, in Sala Panorama de la etajul 9.
blogger partener
Am vorbit si eu in calitate de blogger partener, le-am urat La Multi Ani sarbatoritilor zilei si am felicitat-o pe Alina Gheorghe, castigatoarea acestei editii.
Alina Gheorghe si trofeul
Am spus si la Gala ca ma bucur sa vad bloggeri noi care-si testeaza creativitatea, prima data observand acest lucru la participantii din Craiova. Ce sa mai zic de viitorii superbloggeri care vin din urma? Blogosfera aceasta e deja obisnuita pe scena.
viitorii superbloggeri
Am facut deja traditionala poza cu blogoltenii iar pozele de grup de la final le asteptam de la Albert.
poza de grup Gala Spring SuperBlog 2016
A doua etapa a Galei s-a desfasurat la Wu Xing in Mega Mall, unde ne-am ospatat cu mancare chinezeasca. Nu de alta, dar sa mearga berea la metru care ne astepta la Beraria H, unde am facut trecerea de la Gala la Party :)
bere la metru in Beraria H
Pe langa bere la metru am avut sedinta foto,
sedinta foto
poze cu bere si voie buna,
bere si voie buna
poze nemtesti si de toate felurile ;)
poze nemtesti
Dupa atatea poze ne-am pus in miscare cand a aparut pe scena Max Dragomir.
concert Max Dragomir
Atat ne-a trebuit, vorba aia: belelusele, dans.
belelusele, dans
Sa nu credeti cumva ca bebeloii s-au lasat mai prejos.
hop si bebeloii
Am mers cu trenuletul prin Beraria H,
cu trenuletul prin Beraria H
am dat-o-n hora olteneasca
hora olteneasca
si la final am facut traditionala poza cu Max.
traditionala poza cu Max
Pana cand apar sutele de poze oficiale (doar eu am facut cateva zeci cu aparatul oficial), va las cu imagini de la Gala si cu ipostaze de la party.

Spor!

Etichete: , , , ,