Votam Ramada Plaza Craiova?

Votam Ramada Plaza Craiova?
De multe ori cand vin colegii de blogosfera din alte orase in Craiova, ma intreaba la ce hotel sa se cazeze. Invariabil le raspundeam ca nu stiu :) Eu n-am nevoie de cazare la hotel, fiind craiovean, dar pot sa le zic impresii ale celor care au poposit la hoteluri. Pot sa le spun cel mult cum a fost atmosfera la vreun eveniment la care am participat (Revelion, nunta, botez, conferinte sau seminarii) si cam atat.

De cand s-a deschis Ramada Plaza Craiova aceasta ar fi prima optiune, deoarece am auzit numai lucruri bune si am avut ocazia sa merg acolo la doua evenimente.
Zig Zag prin Dolj
Primul a fost Zig Zag prin Dolj, fiind vorba de un eveniment complex desfasurat in sala Constantin Brancusi. Al doilea eveniment a fost unul mai restrans, asa cum ii sta bine unei reuniuni de business, cum a fost in cazul JCI Mixer Business Networking Event desfasurat in sala Amza Pellea.
JCI Mixer Business Networking Event
Nu sunt singurele sali de la Ramada Plaza, dar le-am amintit deoarece au constituit primele contacte cu hotelul de la kilometrul zero al Craiovei.

E foarte bine sa avem un astfel de hotel la Craiova iar aparitia sa se inscrie intr-o lista mai mare care cuprinde cateva repere importante de care Bania are nevoie: Sala Polivalenta, Centrul Vechi, Centrul Multifunctional, Stadionul Oblemenco si magazinul central Mercur, ultimele doua fiind inca in constructie.

Inca n-am mancat la restaurantul Ramada Plaza, dar am vazut pe Facebook cateva imagini dupa care mi-a lasat gura apa :) A propos de apa, am aflat ca la Ramada se pregateste inaugurarea unui centru Body and soul SPA & Wellness, tocmai bun pentru o atmosfera de vacanta dupa o intalnire de afaceri.

V-am spus toate aceste lucruri ca sa intelegeti de ce cred eu ca Ramada Plaza Craiova o investitie importanta pentru Craiova. Si pentru ca am vazut ca in cadrul Hotel Conference 2016 se voteaza excelenta hoteliera pana pe 15 Mai, am considerat ca Ramada Plaza Craiova trebuie votata la capitolul Investitii, deschiderea hoteliera a anului.
Ramada Plaza - deschiderea hoteliera a anului
Daca sunteti de aceeasi parere puteti vota aici dupa ce va inscrieti cu adresa de e-mail.

Spor!

Etichete: , , ,