Anna Borcz aduce Wroclaw la Craiova

Anna Borcz aduce Wroclaw la Craiova
V-am invitat la aniversarea celor 2 ani de activitate a Centrului de Limba si Cultura Poloneza din Craiova, daca n-ati venit macar sa va povestesc cum a fost :)

La Universitate am avut vizita poloneza la nivel inalt, E.S. Dl Marcin Wilczek, Ambasadorul Republicii Polone în România participand alaturi de oficialitatile locale la aniversarea Centrului Polonez din Craiova.
vizita la nivel inalt
Pe langa vernisajul expozitiei pictoritei Anna Borcz, am mai avut parte de cateva momente artistice sustinute de elevii Liceului de Arta Marin Sorescu.
moment artistic
Holul Universitatii din Craiova a fost plin de studenti, profesori si iubitori de cultura, printre ei numarandu-se si bloggerii craioveni.
Holul Central al Universitatii din Craiova
Daca tot ne-am adunat la un Blog Meet instant, n-am ratat o poza de grup cu blogosfera.
Craiova Blog Meet instant
Asta s-a intamplat Marti la Universitate, ieri am avut prilejul sa detaliem despre pictura si despre Wroclaw cu pictorita Anna Borcz la Centrul Cultural Polonez Craiova.

Am aflat ca Wroclaw, orasul natal al Annei, este Capitala Europeana a Culturii in 2016, am vazut cateva filmulete cu acest frumos oras (peste 700 000 locuitori) apoi am trecut la arta si pictura.
Anna Borcz despre Art Deco
Mai intai Anna ne-a vorbit despre Art Deco, apoi a trecut la picturile sale.
despre picturile Annei Borcz
Ne-a explicat si una dintre tehnicile prezente in picturile de la expozitie, a raspuns intrebarilor despre pictura si despre Wroclaw si cred ca orasul nostru a mai castigat un prieten. 
tehnica de pictura Anna Borcz
Anna ne-a spus ca picteaza peisaje din locurile in care a fost, numele expozitiei de la Universitate fiind chiar "Calatorie". Drept urmare, dupa calatoria in Craiova, unul sau mai multe din viitoarele tablouri vor fi influentate de aceasta vizita.

Am incheiat evenimentele "poltenesti" la Centrul Cultural Polonez din Craiova cu o poza de grup alaturi de Anna Borcz.
poza de grup la Centrul Polonez
Spor poltenesc!

Etichete: , , ,