Miercurea fara carne 04 Mai

Miercurea fara carne 04 Mai
Vine la fix Miercurea fara carne dupa atatea zile cu drob, stufat, coaste de miel si alte carnuri care mai de care mai gustoase.

Pentru de dimineata am avut salata Boeuf, fara carne de boeuf dar imbogatita cu marar si masline.

La pranz am continuat cu #salatate. Daca tot mi-a facut pofta Alina cu salata de oua de Paste am adaptat-o si eu la Miercurea fara carne, dar cu mai multa salata si mai putine oua, ca-i mai bine pentru sanatate.
salata de oua de Paste
Mi-a soptit cineva ca salata de mai buna daca ouale au fost sparte prin ciocnire si rostirea urmatoarelor vorbe:
- Hristos a Inviat!
- Adevarat a Inviat!

Seara ma indrept spre o ciorba de fasole cu antioxidanti naturali (usturoi verde), dar vedeti poftiti despre ce-i vorba cand vine si poza. De mamaliga uitasem :)
ciorba de fasole cu usturoi verde
Pofta buna fara carne!

Update:
Daca va tenteaza o friptura de morcovi, va las s-o descoperiti la Camelia.

Etichete: , ,