Muschi pe Facebook: 99+ 46 = 1(h)45

Muschi pe Facebook pentru 99+ la mesaje
Doar 1 zi si jumatate am lipsit din online si la intoarcere am gasit pe Facebook 99+ si la mesaje si la comentarii :)

Mi-a luat mai mult timp sa raspund tuturor celor care mi-au transmis o urare de ziua mea, decat i-a trebuit Simonei Halep la Madrid sa ajunga in turul doi, trecand de japoneza cu acelasi nume: Doi.
Simona Halep la Madrid
Greu si cu FB-ul asta, iti trebuie muschi sa faci fata si nici macar nu sunt sigur ca am raspuns tuturor pentru urarile de la aniversare. Daca n-am reusit, o fac acum: Multumesc frumos!

Asa cum v-am spus, m-am deconectat total de online si am fugit la tara de Sambata dimineata pana Duminica mai spre seara. Bine si la tara, aer curat, liniste si relaxare cat cuprinde. Nu mai laud acum cu oua rosii si drob, eu ma dau mare cu skittles natural :)
zarzare verzi
Asa ca am testat zarzarelele, dar si prunele verzi,
prune verzi
iar cum vremea tragea la somn pisicesc,
somn pisicesc
am tras si-un pui de somn.
pui de somn
De fapt mai multi pui de somn :) La tara e obiceiul sa mergi sa iei Paste cu noaptea-n cap, asa ca dupa ce am aprins si o lumanare la mormintele bunicilor, am revenit acasa si pana la masa de dimineata am mai tras un pui de somn :)

Au urmat traditionalele oua rosii (i-am batut pe toti din familie, cica m-au lasat ca a fost ziua mea Sambata :), drob cu ceapa si usturoi verde, ciorba de miel, miel la cuptor, cozonac si cam atat, ca n-am mai avut loc.

E bine ca a fost vremea buna, sper sa fie si azi, ca inca n-am terminat :)

Spor!

Etichete: , ,