Zilele Craiovei Rocks in continuare

Zilele Craiovei Rocks in continuare
Nu cred ca mai este cineva in Craiova care n-a auzit ca zilele orasului se incheie cu spectacolul Carmen Rock Version. Gasiti toate datele si distributia in eveniment, n-am sa insist pe acest aspect dar am sa vorbesc despre colaborare si continuitate.

Simfoniile rock au foste deschise in 2013 de Filarmonica Oltenia Craiova prin spectacolul de rock simfonic de Zilele Craiovei si continuate apoi cu Mozart Rocks, Vivaldi Colours si Maria Tanase Simfonic, care mi s-a parut peste evenimentele din anii trecuti.
Maria Tanase Simfonic
In 2014 Opera Romana Craiova incheia zilele Craiovei cu un regal Carmina Burana, cu sute de artisti in distributie si zeci de mii de craioveni in public. A fost rodul unei colaborari de exceptie intre Opera Romana Craiova si Filarmonica Oltenia, ca sa exemplific doar cu principalii actori.
Carmina Burana
Pe langa colaborarea dintre cele 2 institutii culturale nu pot sa nu observ ca la spectacolul Carmen Rock Version care ni se pregateste ii vom revedea pe acordeonistii de la Concertino, pe care i-am aplaudat prin cartierele Craiovei la Operissima Summer 2015.
Voltaj la Zilele Craiovei
Abia astept deoarece prins cu alte treburi am apucat sa gust din Zilele Craiovei 2016 doar partea rock, prima iesire fiind Vineri la concertul Voltaj. Sper ca spectacolul Carmen Rock Version sa fie o incununare a Zilelor Craiovei 2016 si a evenimentelor de acest gen din anii trecuti.
Carmen Rock Version
Spor incantator!

Etichete: , , , , ,