Rusalii la Vila Dobrusa - Picnicul Avincis

Rusalii la Vila Dobrusa - Picnicul Avincis
Daca luna trecuta Crama Avincis s-a prezentat in fata bloggerilor si iubitorilor de vinuri la Craiova, de Rusalii a fost randul bloggerilor craioveni sa spuna prezent la Picnicul Avincis de la Vila Dobrusa.

Am plecat cu microbuzul din Craiova ca-n excursiile cu scoala si dupa ce am ajuns in viile din Dragasani chiar am avut parte de "scolarizare" la Vila Dobrusa.
excursie cu scoala
Dupa ce gazdele Valeriu si Cristiana Stoica ne-au intampinat la Vila Dobrusa, Mihaela Corendea ne-a insotit intr-o vizita pe domeniul viticol Dobrusa si in crama.
vizita pe domeniul viticol Dobrusa
Am vazut instalatiile si ne-a explicat fluxul tehnologic, apoi am intrat cu toti in fluxul degustarii vinurilor Avincis.
fluxul tehnologic
Ne imprietenisem deja cu ele la Craiova dar parca au fost si mai bune la domeniul viticol Dobrusa.
domeniul viticol Dobrusa
Zona este superba, dupa cum sa vede in fotografii.
bloggeri in vie
Mihaela Corendea a filmat si un scurt interviu, pe care-l vom vedea cat de curand online la Alto Media, dar pana atunci sa va spun ca am avut parte de o zi superba la Dobrusa.
interviu Mihaela Corendea
Vinurile au fost acompaniate de bucate delicate, Alex Porro Band ne-au incantat cu muzica lor iar vremea a fost tocmai buna pentru o zi reusita de Rusalii.

L-am cunoscut pe oenologul francez al Cramei Avincis, Ghislain Moritz, care alaturi de gazde  ne-a urat bun venit pe domeniul viticol care i-a devenit casa.
Ghislain Moritz si familia Stoica
Am facut si traditionalele poze de grup cu blogosfera
poza de grup cu blogosfera
dar si cu prietenul nostru Mihai Frincu, "povestitorul" vinurilor Avincis de la degustarea din Craiova.
cu prietenul nostru Mihai Frincu
A fost o zi de poveste pe care daca as putea s-o condensez intr-o singura imagine, asa ar arata :)
o zi de poveste condensata intr-un pahar de vin

5 idei de la Picnicul Avincis - Vila Dobrusa

Spor degustator!

Etichete: , , , ,