Alerg pentru Spitalul Copiilor pe 06 Iulie

Stiu ca e August, adica soare, mare, munte, vacante si concedii dar pentru cine mai este inca in Craiova in prima Sambata din August va spun ca noi nu ne-am schimbat obiceiurile. Alergam pentru Spitalul Copiilor si nu suntem singuri, alergarile continuand si-n August in mai multe orase din tara.

Am facut evenimentul pentru 06 August, sunteti asteptati la ora 09:00 pentru o alergare usoare in Gradina Botanica iar pana atunci va invit sa mediatizati evenimentul si sa va anuntati si prietenii.

Ce inseamna Alerg pentru Spitalul Copiilor?


Daca n-ati mai fost pana acum la alergarea caritabila organizata de Asociatia 1 Leu trebuie sa stiti ca nu este nici concurs si nici cros.

Fiecare alearga cat vrea, daca vrea, participantii pot chiar sa se plimbe in ritmul propriu, impoartant este sa donam cel putin 1 leu pentru Spitalul Copiilor si sa fim cu un pas mai aproape de construirea lui.

Am alergat si-n Iulie la Craiova


La Craiova am alergat si-n Iulie vom alerga si in lunile viitoare, daca vreti sa fiti alaturi de noi am povestit in link-ul de mai sus cum a fost la alergarea caritabila.
Spor participator!

Etichete: , ,