Amical SCM Craiova - Magura Cisnadie

Amical SCM Craiova - Magura Cisnadie
Spuneam ca le vom vedea pe fetele de la SCM Craiova la finalul lui August in cadrul unui turneu de pregatire la handbal feminin. 

Pana atunci insa, Sambata 30 Iulie si Duminica 31 Iulie sunt programate in Polivalenta 2 meciuri amicale cu Magura Cisnadie.

Se contureaza echipa de handbal feminin


Fara Valentina Ardean-Elisei si Laurisa Landre plecate la Rio cu nationalele Romaniei si Frantei, am avut totusi posibilitatea sa vedem noile achizitii ale SCM Craiova.

Pe Cristina Zamfir si pe Yuliya Dumanska le stiam deja, am fost mai curios cum se descurca stranierele Craiovei.

Ana Ticu Apipie a revenit dupa accidentare si se misca foarte bine, Dana Babeanu si Gogo au marcat cateva goluri spectaculoase dar cu adevarat impresionante au fost portaritele Craiovei care au inchis pe rand poarta si au aparat cateva lovituri de la 7 m.
portarite de exceptie la SCM Craiova
Felicitari Mirela Pasca, Yuliya Dumanska si Florentina Grecu-Stanciu!

Stranierele de la SCM Craiova


Mi-a placut mult cum s-a miscat extrema dreapta Zeljka Nikolic. La doar 1,64 metri este o adevarata zvarluga care se strecoara prin apararea adversa. Ea a dat primele 3 goluri ale Craiovei dar cel mai mult mi-a placut un gol din incheietura de pe extrema dreapta.
Zeljka Nikolic
Bravo Zeljka, cestitam!

Cealalta Yuliya din echipa, Yuliya Zaremba, a jucat doar in ultimele 6-7 minute, s-a miscat bine si a dat si un gol.
Yuliya Zaremba
Jelena Trifunovic mi s-a parut un pic in urma cu pregatirea dar are timp suficient sa ajunga in forma pana in Septembrie.

N-a aparut deloc Yaroslava Burlachenko astfel incat azi Craiova a jucat cu un pivot improvizat, Carmen Ilie Selaru. Si extrema stanga a fost de conjunctura Andreea Ianasi descurcandu-se totusi destul de bine.

Mi-am facut datoria de suporter si le-am aplaudat si fotografiat pe fete din tribuna!
suporter alb-albastru
Al doilea meci de pregatire cu Magura Cisnadie se joaca azi dar pana atunci va las cu cateva imagini de la primul meci.

Hai Craiova!

Etichete: , ,