Dau bine pe sticla dar sa reVin la Liliac


Dau bine pe sticla dar sa reVin la Liliac
Blogolteanu' in crama
Stiam deja ca dau bine pe sticla dar care-i treaba cu Liliac?

Ei bine, luna trecuta v-am povestit cu poze si cuvinte despre vizita ca la carte la Crama Liliac.

Cum se intampla de obicei, intai se scrie cartea apoi apare si filmul :) Glumesc, imaginile au fost filmate in timpul evenimentului Liliac wine & dine trip si ma regasesc si eu prin ele.

Chiar daca n-are treaba cu scenariul si cronologia articolului meu, am sa comentez filmul in 3 imagini perfecte si simple :) 

Imaginea de inceput este cu blogolteanu' in crama, da' sa vedeti ce imagini Vin :)

Oltenii II sau Oltenii "se intoarce"
Oltenii II sau Oltenii "se intoarce"
Mie-mi spui ca a fost perfect?
Mie-mi spui ca a fost perfect?
Vizionare perfecta si simpla va doresc si eu la filmul Liliac wine & dine trip.

Spor cu Savor si cu Liliac - The Wine of Transylvania!

Etichete: , ,