Ghostbusters - Inspire Cinema Craiova

Ghostbusters 3D la Inspire Cinema Craiova
Dupa prima incursiune in noul Mercur Center si dupa imaginea panoramica de la terasa Inspire Cinema, a sosit timpul unei experiente 3D cu ocazia avanpremierei Ghostbusters - Vanatorii de fantome.
Inspire Cinema Craiova

Ghostbusters 3D


Din filmul din anii '80 mai tineam minte doar melodia si logo-ul cu fantoma insa Ghostbusters 2016 devine memorabil prin efectele 3D spectaculoase si prin faptul ca echipa de vanatori are de data aceasta o componenta femina.

Ochelarii 3D te conecteaza mai bine la atmosfera filmului. M-am ferit de cateva ori de obiectele care zburau prin sala film iar la aparitia primei fantome, in momentul in care lichidul vascos a tasnit din gura personajului 3D, senzatia ca vine spre noi a fost atat de reala incat s-au auzit multe interjectii si miscari prin jur :) Tare senzatia la Inspire Cinema!

Ghostbusters la feminin


Melissa McCarthy în rolul lui Abby, Kristen Wiig în rolul lui Erin, Kate McKinnon în rolul lui Holtzmann si Leslie Jones în rolul lui Patty sunt cele 4 vanatorese de fantome, la care se adauga Chris Hemsworth in rolul lui Kevin, receptioner-secretarul aiurit.
Ghostbusters feminin
Pe langa limbajul tehnico-fantomatic utilizat de Abby, Erin si Holtzmann, expresiile folosite de Patty si Kevin sunt total opuse, din popor sau din topor, de multe ori fara legatura cu subiectul :)

De altfel, comicul de limbaj este unul dintre punctele tari ale comediei SF alaturi de efectele speciale si de ritmul sustinut, care te tine cu sufletul la gura. Acestea sunt motivele pentru care as recomanda filmul oricui este in cautarea unei comedii usoare, tocmai buna sa te relaxeze dupa o zi stresanta.

Distributia filmului mi se pare foarte echilibrata, n-as putea sa spun ca am avut un personaj preferat. Mi-au placut comentariile sexy ale lui Erin la adresa lui Kevin ("muschi in piele de bebelus"),
Erin
care la randul sau este savuros cand raspunde (sau nu) la telefon.
Kevin
Abby are niste miscari rotunde si pune mult suflet in tot ceea ce face,
Abby
Holtzmann interpreteaza rolul inginerului trasnit
Holtzmann
iar Patty este delicioasa in toate aparitiile.
Patty
Daca ar fi sa sintetizez experienta de la Inspire Cinema Craiova, efectele 3D le-as puncta prin realiste, atmosfera din sala relaxanta iar impresia generala "laser frate".

Cu bloggerii craioveni la Inspire Cinema


Atmosfera a fost ca intre prieteni deoarece am fost in gasca blogosferica la avanpremiera filmului care va rula la Inspire Cinema Craiova din 29 Iulie.
poza de grup cu bloggerii craioveni
Mie mi-a placut ce-am vazut si-n film si-n jur, daca si pe voi va atrage Ghostbusters, biletele se pot cumpara online de la Cinema 3D Craiova sau prin aplicatia de mobil Inspire Cinema.

Hai sa va fac pofta si cu un trailer :)



Vanatori de fantome si de pokemoni


Dupa ce am facut poza de rigoare cu ochelarii 3D din dotare la Inspire Cafe, am surprins momentul in care fantomele s-au transformat in pokemoni iar spectatorii in vanatori.
vanatori de pokemoni
Nu radeti, ca e adevarat, am si filmat :)



Spor inspirator!

Etichete: , , , ,