Miercurea fara carne 06 Iulie 2015

Miercurea fara carne - Mix de rosii si branza
Bine ati venit la prima zi de Miercuri fara carne din Iulie, la care va fac pofta cu ingrediente de sezon si cu un meniu de bonton.

Pentru de dimineata am avut mix de rosii si branza in stilul proaspat si uscat. Asa au fost si rosiile (si proaspete si uscate) dar si branza (proaspata din piata de la tanti Costinela si "uscata", Grana Padano de la Delaco).
oua ochiuri si salata de rosii si castraveti
La pranz am pus ochiurile pe salatate ca-i mai buna decat toate. Am facut o salata de rosii si castraveti, imbogatita cu ceapa, masline din Thassos, marar si patrunjel, lamaie, lime si ulei de masline, pe care am completat-o cu oua de la tara in stilul "ochi pe ochi".

Pentru seara ma gandesc la legume pe gratar sau la o iahnie de fasole dar sa vad ce inspiratie am pana atunci. Ma mai gandesc ca n-am mai mancat de ceva vreme mamaliga asa ca poate apare si ea in meniu ;) La cartofi si la castraveti murati nu ma gandisem dar au mers de minune.
iahnie de fasole
As fi vrut si usturoi verde, dar n-am gasit asa ca l-am inlocuit cu ceapa.

Pofta buna fara carne!

Update:
Camelia va face pofta cu cartofi noi in unt iar daca poftiti la ceva racoritor si dulce, Raluca a pregatit lapte de cocos homemade.

Etichete: ,