Corcova Trail Race - sport & fun & vin

Corcova Trail Race - sport & fun & vin
La ora la care apare acest articol eu iau startul la Corcova Trail Race, evenimentul de sport & fun & vin aflat la editia a IV-a.

Alergarea are loc chiar prin viile Corcovei iar gandul meu este la licorile deosebite de aici pe care le-am descoperit la degustarea cu vin de Corcova :)

Ce este Corcova Trail Race?


Am aflat de la organizatori si de la participanti ca este o modalitate originala de a aduce in acelasi loc sportul, distractia, vinul si socializarea, locul fiind intr-un cadru natural deosebit pe dealurile Corvovei.

Eu sunt la prima participare, nu trebuie sa ma credeti pe cuvant ci doar sa vedeti cum a fost anul trecut :)



Partea care mi s-a parut cea mai hazlie este ca indiferent de lungimea curselor (6 km, 15 km sau 21 km pentru MTB), toti participantii trebuie sa concureze cu un accesoriu cat mai hazliu :)
Corcova Trail Race 2016
Spor participator!

Etichete: , , ,