Craiova alearga pentru Spitalul Copiilor

Craiova alearga pentru Spitalul Copiilor
Chiar daca am fost prin vacante si concedii, obiceiul de a alerga in prima Sambata din fiecare luna pentru Spitalul Copiilor s-a pastrat cu ajutorul colegilor ramasi in Craiova.

In August am fost in Thassos dar colegii ramasi in Craiova au alergat pentru Spitalul Copiilor si au strans suma de 430 lei. Felicitari si ne revedem Sambata, 03 Septembrie, de la ora 09:00 in Gradina Botanica.
alergare caritabila

Alergari caritabile si socializare


La alergarile caritabile pentru Spitalul Copiilor au venit si cei de la Craiova Running Club pe care i-am vazut alergand la maratoane, semi-maratoane si alte evenimente de profil. Exemplul lor m-a inspirat si mi-am propus sa alerg si eu la Corcova Trail Racing. Ca atare, in timp ce colegii din Craiova alergau pentru Spitalul Copiilor in august, am alergat si eu in Thassos antrenandu-ma pentru alergarea prin vie de la Corcova.

Am alergat la Corcova purtand bratara de la Asociatia 1 Leu, organizatorii alergarilor caritabile in mai multe orase din tara.
alergare la Corcova
M-au intrebat cativa participanti la Corcova Trail Race ce reprezinta bratara, le-am spus si vazand ca nu stiau imi dau seama ca mai avem mult de lucru pana cand ajunge vestea la toti ca in Romania se alearga in scop caritabil pentru construirea unui spital al copiilor din fonduri private.

La Craiova am incercat sa-i strangem pe toti cei interesati de alergarile caritabile in grupul Craiova Alerg pentru Spitalul Copiilor astfel incat sa comunicam mai usor si sa socializam iar sumele stranse si transferate in contul Asociatiei 1 Leu sa fie transparente si vizibile pentru toti participantii.

Ce inseamna Alerg pentru Spitalul Copiilor


In primul rand nu inseamna un cros sau o competitie. Fiecare participant alearga/merge cat poate si cat vrea, la fel fiind si cu donatiile. Ideea a fost ca oricine poate dona cel putin 1 leu pentru constructia unui spital al copiilor din fonduri private.

Informatii despre Spitalul Copiilor gasiti pe site-ul Asociatiei 1 Leu. Suma stransa pana acum la nivel national este 425.661,35 lei, fiind vorma despre un proiect pe termen lung in care vream sa implicam cat mai multe persoane. 
Craiova 03 Septembrie - Alerg pentru Spitalul Copiilor
Alergarile sunt doar una dintre modalitatile de donare iar daca nu puteti sa ajungeti la o alergare se poate dona prin transfer bancar, prin PayPal, cu cardul si in curand si prin SMS.

Spor caritabil!

Etichete: , ,