20 Sept - radiografia coffeeciala a zilei

Welcome to Starbucks Craiova!
Dimineata asta a fost neagra ca o cafea tare. Tare greu mi-a fost sa ma extrag din pat. Vrema ploioasa ma tragea inapoi dar am rezistat. A meritat cu varf si indesat.

Am fost rasplatit intreit: sampanie coffee-speciala, cafea personalizata si degustare de cafea, asa cum veti vedea din radiografia zilei :)
20 Sept 2016 - radiografia coffeeciala a zilei

Welcome to Starbucks Craiova


Zgribuliti si pe jumatate adormiti, o mana de blogolteni s-au prezentat la 8 fara cateva minute in fata terasei Starbucks Coffee. Vremea ploioasa nu facea decat sa accentueze fetele noastre adormite. Dar ploaia aduce noroc :)
ploaie cu noroc
Si chiar asa a fost :) Am fost primiti cu pahare de sampanie.
primire cu pahare de sampanie
Ce va spuneam eu ca a dat norocul peste noi? Am dat si noi noroc si am aflat ca in pahare este o cafea rece, cu aroma de portocala.

Cafeaua personalizata e divina


Intr-un pahar cu numele meu pe el, am experimentat un Mocha Coffe dublat cu sos de caramel :)
cafea personalizata
Abia dupa ce-am sorbit din el am observat ca fetele blogoltenilor s-au schimbat.
blogoltenii la Starbucks
Vremea era la fel de mohorata, care va sa zica tot cafeaua a fost divina ca ne-am schimbat la fata :)

Am mai sorbit odata si parca am inceput sa aud ce zicea Grig. Spunea ceva despre o degustare de cafea :)
degustare de cafea cu Grig

Degustare de cafea la Starbucks


Hopa, la degustari am mai fost. Chiar saptamana trecuta am degustat din plin Branzeturi cum se... cuVin. Mai demult am experimentat in deplasare chiar si-o degustare de pahare. Cafeaua insa am degustat-o la indicatiile lui Grig, care ne-a spus si care sunt pasii necesari pentru o degustare memorabila.

In primul rand cafeaua trebuie sa fie proaspat macinata. In al doilea rand apa trebuie sa fie filtrata si incalzita la 100 grade Celsius.

Am aflat apoi despre Pike Place, cafeaua de la degustare, care este provine de la o altitudine de peste 1400 de metri. Hopa, mi-am amintiti de notiunea de terroir de la degustarile de vinuri. Doar ca acum era vorba despre o cafea placuta, cu aroma balansata si cu o aciditate medie.
cum e simte aroma cafelei
Tot Grig ne-a indemnat sa mirosim cafeaua si sa spunem ce arome simtim. Ori eram noi prea adormiti, ori era doar asa de teasing, cert este ca abia dupa ce ne-a aratat cum se acopera cafeaua si se simte aroma am recunoscut primele arome de paine prajita.

Altii au recunoscut nuci, unii alune, fiecare cu gusturile sale retro-nazale :) Cred ca au facut degustarea expres, ca sa ascultam cu atentie discursurile oficiale :)

Legenda Starbucks la Craiova


Din una in alta am aflat despre legenda Starbucks, numele provenind de la un personaj din povestea Moby Dick. Logo-ul Starbucks reprezinta o sirena, prima cafenea Starbucks deschizandu-se in 1971 in Seattle, oras-port din Statele Unite.
Legenda Starbucks
“Fanii nostri trebuie sa stie ca numele companiei vine de la numele personajului iubitor de cafea din cartea Moby Dick si el evoca romantismul calatoriilor pe mare si a comertului cu boabe de cafea. Ne dorim sa va bucurati din plin de experienta Starbucks Craiova!” – Eva Simon, District Manager Starbucks.
discursuri oficiale

Placere si relaxare la Starbucks Craiova


Starbucks Coffee va asteapta atat in cafeneaua din interior cat si pe terasa de la parterul Mercur Center Craiova.
terasa Starbucks Coffee
“Suntem convinsi ca iubitorii de cafea din Craiova vor gasi în Starbucks o alegere cu personalitate, un loc de întalnire în care pot savura o cafea unica într-un spatiu placut si relaxant” - Dana Pasol, Marketing Manager Starbucks Romania & Bulgaria.
Dana Pasol

...3, 2, 1 - S-a deschis Starbucks Mercur Center




Dumitru Radut, Director General Mercur Center, ne-a amintit ca “îsi tine astfel promisiunea de brand facuta înca de la redeschiderea Mercur Center Craiova, de a aduce branduri internationale de renume, care sa satisfaca gusturile craiovenilor, în materie de cumparaturi si timp liber de calitate”.
Dumitru Radut

Torturi dulci pentru o zi memorabila


Daca am inceput ziua cu torturile trezirii matinale, la plecare am avut parte de altfel de torturi... :)
Torturi dulci pentru o zi memorabila
Aceasta a fost radiografia coffeeciala a zilei de 20 Septembrie si a deschiderii Starbucks Mercur Center in Craiova. Multumesc pentru invitatie, Evobrand!

Spor!

Etichete: , , , , ,