A fost Craiova Blog Meet #55 la biliard

A fost Craiova Blog Meet #55 la biliard
Pai da, daca tot incepe scoala in Septembrie, am inceput si noi Scoala de Biliard la Craiova Blog Meet din 25 Septembrie.

Trecusem de multe ori pe langa Scoala de Biliard din Valea Rosie, dar abia aseara i-am trecut pragul alaturi de bloggerii craioveni.

Craiova Blog Meet de toamna


Vremea n-a prea tinut cu noi ieri, s-au pus ploaia si vantul chiar inainte de Blog Meet, dar asta nu ne-a oprit. 
poza de grup la Craiova Blog Meet
N-am fost foarte multi, dar suficienti incat sa jucam biliard la 2 mese si sa ocupam un colt intreg din locatie.

Scoala de biliard


Scoala de Biliard este foarte aproape de liceul la care am invatat asa ca revenirea in Septembrie in preajma liceului mi-a adus aminte de scoala. Si chiar am luat notite (mental), pentru ca biliard n-am mai jucat de vreo 16 ani.

Am mai incercat de cateva ori prin facultate, dar la cat fum era atunci prin salile de biliard m-am lasat repede de sportul asta. Asa ca prima data am intrebat care sunt regulile si cum trebuie tinut tacul :) 
Asa se tine tacul?
Asa se zice la batul de biliard, daca ar fi fost bat de pescuit n-as mai fi intrebat :) Dar asa s-a intamplat, de la pescuit si ghiftuit am venit direct la biliard :)

Cum a fost Craiova Blog Meet la biliard


Ne-am facut curaj mai intai cu cate o bere, ca sa vedem mai multe posibilitati si bile mai multe :)

Pe urma am trecut la treaba si chiar daca la inceput n-aveam noi treaba cu biliardul, spre final incepusera sa se lege loviturile. Bineinteles ca imaginatia noastra era cu o clasa deasupra reusitelor :) Chiar si-asa, am reusit cateva lovituri de care m-am mirat si eu dar si cateva "lufturi" de care am ras singur :)

N-am fost singurul care s-a "balbait" la biliard, dar asa se invata :) Mai ales ca am avut de la cine sa invatam, Iulian si Cristi stiind deja tainele jocului.
asa se sparg bilele
Si cand tocmai ne invatasem cu atmosfera, au inceput sa plece colegii asa ca am facut poza de grup, ne-am mai regrupat in jurul unor beri, am mai zis cateva bancuri si cam asa a fost Craiova Blog Meet #55.
ne-am regrupat la masa
Spor!

Etichete: , , , , ,