Miercurea fara carne 21 Septembrie

Miercurea fara carne 21 Septembrie - rosii si branzeturi
Bine ati venit la Miercurea fara carne, editia de toamna-iarna :) Am adaptat si eu meniul la vremea de-afara, ceea ce va doresc si voua :)

Pentru de dimineata am avut rosii si branzeturi. Sper sa ne mai tina un pic vremea ca sa nu ducem dorul rosiilor de gradina pana la vara.

La pranz am preparat o salata orientala clasica, cu masline de Thassos, lamaie si ulei de masline. Am pus si-un pic de patrunjel si un ardei verde, pentru incalzire ;)
salata orientala
Seara ma orientez spre o pizza Quatro Formaggi, ca n-am mai mancat demult si merge la fix cu o bere. Desi daca stau sa ma uit pe geam (geamul de la termometru), ar merge mai bine un vin fiert :)
pizza Quatro Formaggi
Pofta buna fara carne!

P.S.
Daca va plac cartofii mai mult decat fierti, va rog sa poftiti la Raluca cartofi wedges iar daca tot am vorbit de ingrediente de sezon, Brindusa va ademeneste cu placinta cu dovleac. Camelia va ispiteste cu millefiori de legume.

Etichete: