Miercurea fara carne 28 Septembrie

Miercurea fara carne 28 Septembrie
Bine v-am regasit la Miercurea fara carne plina de sanatate, de salatate si de bucate de toamna.

Pentru de dimineata am mancat zacusca facuta in casa, intinsa pe paine in test, alaturi de castraveti murati, masline si Grana Padano.

Pana la pranz am savurat struguri de curte, resverstrol in stare pura :)
struguri de curte
La pranz mi-am pregatit o salata orientala in care am pus si gogosar iute. As fi pus si-un castravete murat, daca nu l-as fi uitat :)
salata orientala
Seara ma asteapta o salata de rosii de la tara, ca sa le tin minte gustul pana la vara :)
salata de rosii
Pofta buna fara carne!

Update:
Daca nu v-am facut eu sufiecienta pofta, Brindusa va pofteste la flori de dovlecel patisson pane iar Camelia cu vinete evantai. Pentru un plus de energie, Raluca va indeamna la un baton energizant cu seminte :)

Etichete: , ,