Hai cu mine la Viena, in 2011!

Hai cu mine la Viena, in 2011!
Omul gospodar isi face vara sanie (sau promotie) si iarna car (sau loc in autocar)
Spuneam prin vara (iulie) ca m-am inscris la o promotie Forever pentru Raliul European si Mondial Forever - Viena 2011. Acum, iarna fiind, mi-am asigurat si biletele la raliu si locul in autocar :)

bilete online
Chiar daca n-am reusit sa fac promotia de asta vara, Forever e generos ca intotdeauna si ne-a mai oferit o sansa. Pentru Romania au fost alocate 350 de bilete suplimentare (numai membrilor Forever). Biletele se cumpara online, iar unul este deja al meu, cum se vede si in imagine.

Si managerii au fost generosi, astfel incat cu ocazia celor 2 zile europene si mondiale Forever, se organizeaza o excursie de 7 zile care costa cam 270 Euro. Pana pe 15 decembrie se mai poate plati avansul pentru inscriere, iar biletele se cumpara individual si separat. 
Excursia poate insa sa fie gratis pentru cine reuseste sa adune 50 de puncte NDP pana la sfarsitul lui februarie. Oricum 270 Euro pentru 7 zile e superoferta, dar de ce sa nu plateasca managerul excursia si cei 270 de euro sa fie bani de cheltuiala?

Mai sunt inca bilete pentru Romania si zile pana pe 15 decembrie, astfel incat va fac pofta cu detalii despre excursie :)
Pentru alte detalii va astept curiozitatile pe mail la danielbotea2008@gmail.com

Etichete: , ,