Blog and roll nr. 21


Weekend-time?  Time for Blog and roll :)

E bine sa aveti in obiectiv bucate alese. Cine are carte are parte ... de ceea ce merita

Atentie! Nu merita sa va stricati sanatatea din cauza mezelurilor. Alice
stie de ce.

Merita vazut filmuletul pana la capat. Nu va speriati nici de bau-bau si nici de cele 16 minute.

La fel de mult merita sa vezi lumea prin ochii copiilor. Nu-mi spune ca nu ti-au zburat gandurile razna!

Dovada ca in ziua de azi, nu tot ce zboara e ... pasarica. Sau invers :) ... vezi pe blogu' de azi

Ce-o fi in capul lor? Cred ca asta si-a zis si Camelcutza :)

I-auzi inca 10 moduri diferite sa ... mori de ras :)

De ras si nu prea. CamelĂ­a, cu tia si fara tia

N-am stiut ce sa selectez de la Orator. Adevarul despre Pearl Harbor sau Codexul Rohonczi?
Suntem romani, asa ca le-am ales pe amandoua.

Ia uite ce revenire romaneasca si ce idei venite pe usa din spate

Sunteti craioveni? Oltenasul ne atentioneaza: se numara ouale ...

Si uite-asa, am numarat pana la 21 si am dat de-a rostogolu' cu blog and rollu'!

Noi sa fim sanatosi!

Etichete: