Regionala Forever Oltenia 10Dec

Regionala Forever Oltenia 10Dec
Sambata am avut privilegiul sa ma numar printre vorbitorii de la Regionala Forever Oltenia, care a avut loc in sala Filarmonicii din Craiova. A fost o intalnire de instruire, mai tehnica decat de obicei.

Gazda intalnirii a fost Violeta Luca, medic de profesie si Manager in cadrul Forever.
Violeta Luca
Medicul Radu Stanescu ne-a vorbit despre "pretul sanatatii in sezonul rece", despre efectele sezonului rece asupra sanatatii si despre produsele Forever care vin in sprijinul nostru in aceasta perioada.
Radu Stanescu
Cristina Iscrulescu, Manager in cadrul Forever ne-a vorbit despre cei 10 indicatori de succes in cadrul Network Marketing si de ce este Forever cea mai potrivita alegere.
Cristina Iscrulescu
Ludmila Sass, Manager, ne-a spus care sunt avantajele unui start eficient in activitatea Forever.
Ludmila Sass
A venit randul meu sa vorbesc despre promovarea online a activitatii Forever si despre posibilitatile online prin care iti poti coordona afacerea de Network Marketing. 
Daniel Botea
Am vorbit despre site-ul Forever Living, unde iti poti verifica punctajul, bonusul, activul dar si punctajele colaboratorilor directi. Nu in ultimul rand, ai posibilitatea sa citesti sau sa trimiti online revista Forever celor interesati (vezi Comunitate pe site)

Referitor la Forever si Facebook, am vorbit despre avantajele de a urmari Forever pe Facebook.
Profilul oficial al FLP Romania pe Facebook are numai 3298 de prieteni, in conditiile in care maximul este 5000 iar in Romania sunt aproape 500 000 de coduri de inscriere.
Daca veti avea ghinionul sa nu va numarati printre primii 5000 de prieteni (este numai vina voastra :), dar exista si posibilitatea sa dati Like unei fan-pagini FLP (tot oficiala), unde nu exista limita. Doar 11371 de persoane au dat Like, foarte putine fata de totalul persoanelor inscrise in FLP in Romania

Care sunt avantajele de a fi prieten cu FLP pe Facebook sau de a da Like paginii FLP pe de FB?
In primul rand veti fi la curent pe Facebook cu toate informatiile pe care FLP le posteaza pe aceste doua pagini. Nu in ultimul rand prin cresterea generala a notorietatii Forever castiga toti partenerii FLP.

Am vorbit si despre grupul deschis pe care l-am creat in 2010, cand nu exista nicio alta informatie despre Aloe Vera si Forever in Romania pe Facebook. Fiind un grup deschis, oricine este interesat de Aloe Vera si Forever poate adera la grup, iar partenerii Forever isi pot adauga colaboratorii in grup, singura conditie este sa fie prieteni pe Facebook cu persoanele pe care doresc sa le inscrie in grup.
Avantajul acestui grup este ca toti membrii sunt informati automat despre postarile pe grup, despre experientele celorlalti si pot cere sprijinul celorlalti membri ai grupului in legatura cu o informatie de care au nevoie.

Am mai vorbit despre blogul oficial al FLP Romania, dar si despre posibilitatea de a avea un blog personal, in care sa scrieti despre activitatea fiecaruia, in Forever sau in viata de toate zilele.

Nu in ultimul rand am vorbit despre platforma care permite efectuarea de comenzi Forever online (voi detalia intr-o postare viitoare):
Seminarul de sambata a continuat cu posibilitatea invatarii online, Maria Bagdasar - Senior Manager FLP - dandu-ne un exemplu despre tratarea celor mai frecvente obiectii.
Maria Bagdasar
De la Marinela Tutuleasa - Senior Manager - am invatat care sunt pasii pentru a ajunge Manager in cadrul Forever.

Dupa o scurta pauza, am avut privilegiul de a-i asculta pe invitatii de onoare ai Regionalei, familia de Diamanti Safir Manageri Gizella si Marius Botis.
Gizella si Marius Botis
Marius Botis ne-a spus ca drumul in Forever este deschis, decizia este a noastra dar trebuie s-o constientizam permanent. Chiar daca poate nu am ajuns toti Manageri in Forever, nu inseamna ca nu putem ajunge, ci doar ca nu ne-am propus cu adevarat sau n-am actionat in consecinta.

In acelasi spirit, Gizella Botis ne-a spus ca nu este o tragedie daca nu ne-am atins toate obiectivele. Ar fi o tragedie daca nu ne-am mai face planuri si nu ne-am mai stabili obiective.

Mi-a placut foarte mult o alta idee de la Gizella Botis: gelul de Aloe Vera este super, dar materia prima in Forever sunt oamenii.

Ca dovada, la finalul evenimentului au fost recunoscuti pe scena cei mai proaspeti Asistenti Supervizori si
Asistenti Supervizori
Supervizori din Forever.
Supervizori din Forever
Urmatoarea regionala va fi in 2012, pana atunci multa sanatate si spor in toate!

Update:
Am adaugat si restul de imagini de la Regionala.

Etichete: ,