Blog and roll nr. 75


Blog and roll nr. 75
Hehehe, am ajuns la o cifra frumusica a Blog and Roll-ului, dar ne pastram pentru aniversarea cu 3 cifre :)
Pana atunci am mai facut ceva curatenie de primavara in blog-roll. Multumesc prietenului virtual Monitor Backlinks care-mi arata "reciprocitatea".

Dar nu sunt numai vesti din directia asta, sunt si vesti bune pentru ca s-au mai activat (de-ixat) cateva bloguri. Dar sa lasam chestiile astea domestice si pana la editia 100 sa ne intoarcem la blog-roll si la aniversarile curente.

O aniversare 9, luate cate 4 :) Daca nu intelegeti, va spune Simo

Intelegeti de ce sunt copacii asa? O nebunie de padure prezentata de Daniel Roxin

Nebunia fotbalului de pe alta planeta



"Nebunia" axilelor uscate, nebunia cu aluminiu, zirconiu etc. Camelcutza este anti-aluminiu. Dar este suficient?

Este suficient sa astepti? Timpul iti va spune, dar acum iti spune Dianna

Vacante pe timp de crize sau crize in timpul vacantelor? Alicee stie

Daca ai ceva de reclamat, stiu pe cineva care te va urmari cu atentie: Camelia :)

Atentie! Cad bancuri hazlii

Ora de Dolj ne atentioneaza un pic asuora asupra obiceiurilor nesanatoase!

Un pic de ... stiinte exacte. Exact 3.14159265358979323846264338327950288419716939937510…

Si un pic de placere frantuzeasca despre Romania. Altfel

Din Franta, la Monte-Carlo cu ASR Principele Radu

Familia Regala omagiata de tineri

Acesta a fost "omagiul" meu adus blogosferei de proximitate. Sper ca am ales articole de calitate.

Sa ne citim sanatosi la urmatorul Blog and Roll!

Etichete: