Leapsa sanatoasa

In multe dintre articolele de pe acest blog m-am referit la sanatate din mai multe puncte de vedere si chiar mi-am deschis blogul pentru quest-posturi "sanatoase" in ziua de marti.

Pana atunci e timpul pentru o leapsa sanatoasa. Asa ca va invit sa raspundeti la cateva intrebari despre alimentatia sanatoasa, la care voi raspunde si eu.

1. Mancati in fiecare zi ceva crud? (adica legume si fructe crude)

Da, chiar reusesc in fiecare zi. Legumele si fructele sunt in general alcaline si mai reduc din "aciditatea" alimentatiei moderne.

2. Aveti saptamanal o zi (sau mai multe) in care sa nu mancati deloc carne?

Nu mananc carne miercurea si vinerea. Cum e posibil sa mananci fara carne puteti descoperi pe blog in articolele "Miercurea fara carne". Este important sa tinem "post la carne" pentru a ajuta organismul sa se detoxifice in mod natural (vezi posturile bunicilor).

3. Beti zilnic 2 litri de apa?

In general da, cateodata chiar mai mult. Si apa ajuta la eliminarea toxinelor care sunt cuprinse in majoritatea alimentelor pe care le inghitim.

4. Beti bauturi carbogazoase? Mancati fast-food?

Deloc, mai bine beau o bere :) Am avut probleme cu fierea si ma balona orice bautura carbogazoasa. Chiar daca am rezolvat problema, nu ma gandesc sa revin la carbogazoase dupa ce am inteles cat sunt de nocive pentru sanatate. Mananc fast-food doar daca pizza vegetariana este considerata fast-food. In rest, prefer mancare gatita. Sunt "ciorbar" de felul meu, nu prea ratez o zi fara ciorba/supa.

5. Credeti ca ar fi greu sa mancati zilnic ceva crud? Dar sa renuntati la fast-food si la bauturi carbogazoase? V-ati gandit sa renuntati la carne cel putin o zi pe saptamana?

Eu am reusit si nu mi se pare greu, mai ales ca sunt foarte convins ca acestea sunt modalitati aflate la indemana oricui pentru a-si pastra sanatatea.

Acestea au fost intrebarile sanatoase care pleaca mai departe catre nominalizatii Blog and Roll si spre recomandatii articolelor de vineri.

Etichete: ,