Cu Loganul prin Thassos-Grecia

Cu Loganul prin Thassos-Grecia
Asa cum mi-am propus, vinerea o dedic inclusiv concursurilor. Pentru ca mi-a placut ideea acestui concurs de pe BlogAwards si pentru ca am ce povesti, m-am bagat si eu ...

Am fost 4 ani la rand in Thassos - Grecia, de fiecare data cu Loganul. Stiti ce bine se ascunde sub maslini? :)

In primul an daca am mai vazut cateva "logane" pe insula, in al doilea mai aparusera cateva, dar majoritatea cu numar de Romania. In al treilea an am vazut Logane din toate tarile, chiar m-am intalnit cu o prietena din Serbia care venise cu un Sandero. Care va sa zica lumea aprecia Loganul :)

Anul trecut s-a intamplat si minunatia pe care o povestesc in continuare. Cand am plecat din Thassos sa luam ferry-boat-ul spre continent, eu n-am fost atent si am crezut ca luam ferry-boat-ul din Limenas (ca la venire), insa trebuia luat din Prinos.

Eram 3 familii cu 3 masini si noi am nimerit in fata cu Loganul. Insula nu este foarte mare, dar noi fiind primii am trecut de Prinos si tot asa ... da-i bataie pana in Limenas. Ceilalti au mers linistiti si cand au ajuns in Prinos ne-au intrebat pe unde suntem.

In Limenas, unde? Pai de ce acolo, ca luam ferry-boat-ul din Prinos :) Mai erau 15 minute si pleca ... iar noi din Prinos in Limenas facusem vreo 25 de minute. Am intors si da-i talpa la blana la domnu' Logan. Ferry-boat-ul la greci nu este ca bacul de la bulgari, sa plece doar cand se umple. Grecii au ore fixe de plecare, ca la tren.

Noroc ca era duminica dimineata si nu incepusera inca sa se umple soselele. Oricum, am ajuns exact cu 30 de secunde inainte de a pleca. Am urcat si a sunat sirena. Desi ajunsesem pe ferry-boat, nevasta-mea nu cobora din masina: inca ii mai tremurau picioarele dupa cursa contra-cronometru.

Prietenii ne-au spus ca nu credeau ca o sa ajungem la timp, iar eu le-am zis sa-si revizuiasca parerea fata de Logan si fata de driver :) Dupa ce si-a mai revenit ... si nevasta-mea a zis ca incepe sa aprecieze Loganul :)

Oricum, ideea este ca atunci cand faci revizie la timp, alimentezi cu benzina OK si folosesti piese auto noi masina te ajuta sa-ti faci treaba cu ea.

Asa a fost intamplarea, asa v-am povesit. Citeste in continuare ca nu este poveste:

Lumea Auto iti face plinul lunar! Cumpara orice produs si esti inscris automat in campanie! Campania se deruleaza lunar si castigatorul este extras lunar pe data de 1 a fiecarei luni.

Etichete: