"Liber" pe 30 aprilie. E bine?

"Liber" pe 30 aprilie. E bine?
Daca tot am initiat aceasta dezbatere blogosferica, iata si un raspuns scurt: Pentru cine are liber, Da, pentru cine n-are, Nu.

Chiar daca n-am lucrat niciodata la stat, eu va spun din start ca mi se pare o idee buna, care trebuie "incercata" cat mai des.
Era aiurea sa nu lucrezi sambata si duminica, sa te duci luni la serviciu iar marti iar sa nu lucrezi. Cat despre recuperat, asa cum sunt sigur ca daca s-ar fi lucrat nu s-ar fi facut mare lucru, la fel va fi si cu recuperarea de sambata ...

Eu nici macar n-as fi insistat cu recuperarea asta, pentru ca se compenseaza natural cu ziua de 1 ianuarie, care a cazut intr-o zi de duminica si astfel s-a pierdut una dintre zilele libere preconizate. Care zi, acum s-a recupereaza :)

Bine, eu mai am si alte motive pentru care ma bucur pentru ca e zi libera, dar le voi dezvalui fix pe 30 aprilie. Ca daca tot e liber am tot timpul pentru un articol mai detaliat :)

Voua cum vi se pare initiativa de a avea "liber" pe 30 aprilie?

Etichete: ,