Rotterdam - excursie imaginara


Rotterdam - excursie imaginara
Guest-post by Georgiana

Nu spun mai multe despre autoare, dar arunc o intrebare. Cum vi se pare, are stofa de bloggerita? Blog inca n-are :)

M-am intors de curand din Olanda si n-as fi crezut ca voi fi atat de impresionata de excursia la Rotterdam . Am sa va spun si de ce ...

Am ajuns in Rotterdam cand tacerea amurgului inmuia ultimele raze incandescente ale soarelui. Am descoperit ca aveam in fata mea o cladire maiestuoasa, ce parea sa fie o constructie asemanatoare unui templu sau unei biserici. Pana sa inteleg mai bine ce vedeam de fapt, s-a intunecat de tot si n-am mai putut descifra nimic.

A doua zi insa am mers din nou acolo si am descoperit ca acea cladire era un muzeu vestit in Rotterdam pentru comorile veritabile pe care le adapostea. Asadar am intrat, fiind foarte entuziasmata si vrand sa vad cat mai repede ce se afla acolo.

Cand am ajuns in sfarsit in fata atractiei principale a muzeului, am descoperit ca "templul" adapostea picturi vechi ce apartineau unor oameni necunoscuti, care-si expusesera de mult operele misterioase.

Nu mi-a placut in mode deosebit acel amestec de stiluri si acel miros de vechi, insa mi-a placut la nebunie sa ma plimb pe lungile coridoare si sa pasesc pe covorul din matase rosie ce le acoperea.

Paleta de culori era aceeasi la toate tablourile, insa felul in care erau combinate si puse laolalta era fascinant.

Cel mai mult m-a impresionat ideea celor care imaginasera muzeul, deoarece au investit foarte mult pentru niste tablouri facute de oameni obisnuiti, care nu erau cunoscuti precum alti pictori.

Mi-a parut rau ca a trebuit sa plec din Rotterdam, convinsa fiind ca voi mai gasi si altceva care sa-mi atraga atentia. Promit insa ca voi reveni.

Etichete: , ,