Trafic pe site/blog cu FB?


Trafic pe site/blog cu FB?
Joia mi-am propus sa discutam materiale folositoare despre blogosfera si social media, iar daca joia trecuta am inceput cu FB Timeline, m-am gandit sa continui tot cu Facebook, dar mai pe intelesul tuturor. 

Ca sa facem trafic utilizand Facebook, trebuie mai intai sa intelegem FB-ul :)



"Trafic pe site si-a dorit si unul din clientii agentiei Ignite Social Media ... asta dupa ce campaniile de bannere nu s-au dovedit tocmai eficiente. Agentia a organizat un concurs pe Social Media, si dupa o luna au comparat rezultatele:
In total, costul per vizitator a avut un ROI de 6,5 ori mai bun."

Daca nu stiti cu ce se mananca termenii de mai sus va invit sa cititi un ghid gratuit pentru Facebook de unde este luat si exemplu de mai sus. Ghidul este furnizat de Spada, agentia care a castigat la RoBlogFest2012 premiile pentru
Daca e-book-ul de saptamana trecuta despre Facebook era in engleza, acesta este in limba romana, simplu si pe intelesul nostru. Sa va fie de folos!

Mie mi-a folosit deja. Nu stiam cum sa schimb facebook.com/1234567 ... in facebook.com/DanielBotea, dar dupa ce am citit ghidul am facut si schimbarea.

Etichete: ,