Este importanta sanatatea?

Este importanta sanatatea?
Guest-Post sanatos by Aniela Deby

Buna tuturor, sunt Aniela si azi am scris pentru Daniel un guest post in care am transpus parerea mea despre sanatate.

Eu si sanatatea avem multe in comun :)

Din cauza ca sunt "grasuta", uneori obosesc foarte usor. Alte ori ma doare coloana ... picioarele daca umblu prea mult.

Dar acum cateva saptamani am fost foarte bolnava. Nu puteam sa fac absolut nimic.
Stateam doar in pat, infundandu-ma cu multe medicamente. Abia atunci mi-am dat seama ...ca sanatatea este foarte importanta. Am luat medicamente, am baut siropuri, am baut ceaiuri ... greu m-am pus pe picioare. Chiar foarte greu.

Nu puteam sa scriu pe blog, nu puteam sa fac dus, nu puteam sa merg la cursuri. In cateva cuvinte, nu puteam face nimic.

Pana cand cineva mi-a recomandat tincturile din "Aloe Vera". Nu voi zice produsul, pentru ca nu fac reclama. Dar m-am simtit foarte bine. Chiar mi-am revenit. Sunt bine. Acum ma simt bine si constientizez ca sanatatea conteaza cel mai mult. Daca ai sanatate, ai de toate. Daca n-ai sanatate ... n-ai nimic.

Asa este in general, cand suntem putin raciti nu prea dam importanta racelii. Dar cand se agraveaza si nu mai putem face nimic ... atunci ne dam seama ca sanatatea conteaza.

Deci aveti grija de voi!

Ii multumesc lui Daniel pentru ca mi-a dat posibilitatea sa scriu guest-postul, mai ales ca mie imi place Aloe Vera. Mai demult o foloseam in curele de slabire si era foarte buna. Acum o recomand si pentru raceli.

Salutari blogosferice tuturor!

Etichete: ,