Miercurea fara carne 10Oct2012


Pentru ca miercurea fara carne a cazut intr-o zi de 10-10, m-am gandit la un meniu mai deosebit. De nota 10 si fara carne :)

Pentru de dimineata am pregatit ceva deosebit: oua de prepelita.
Miercurea fara carne 10Oct2012
Nu le-a ouat cocosul de Horezu de pe farfuriuta, dar asa de frumos aratau inainte de preparare incat am zis ca merita o poza :)
oua de prepelita
La pranz imi mentin obiceiul de a consuma cruditati si am pregatit o salata de rosii, castraveti, marar, ceapa rosie, masline, lamaie si ulei de masline. Yam-Yam!
salata de rosii si castraveti
Seara dintre salata de vinete si icre de hering... am ales ghiveci facut in casa, alaturi de masline si verdeata.
ghiveci facut in cas
Bineinteles in intervalul 09 - 11 o bucatica de ciocolata neagra iar ca fructe: smochine. Nu-i asa c-arata bine?
ciocolata neagra si smochine
Pofta buna fara carne!

Etichete: , , , ,